søndag den 9. februar 2014

Treoghalvfjerds

Det ku være godt at få ansat en rigtig mand / sagde min kollega forleden / og jeg tænkte umiddelbart ja / men senere også på, hvad man er / hvis man ikke er rigtig /

Modtog i går et brev / fra en vis Ken Fisher / han skriver: /Jeg vil gerne sende dig vores gratis vejledning / ’Ni måder at undgå Investeringsfejl’ / Vi har skrevet den specielt til succesrige personer / som dig /

Vedlagt var en formular / - fortrolig anmodning - / hvorpå der findes en boks til afkrydsning / denne boks driver mig til vanvid / der står: / Jeg har 2,5 mio kroner eller mere i likvide aktiver, jeg kan investere /

Og i dag vedrørende en reklamefilmscasting / modtog jeg en meget informativ sms / om hvorledes jeg især ikke skal spille / mens jeg drikker læskedrik: / IKKE arrogant model cool / men cool med naturlig selvsikkerhed / og tyske replikker /

Jeg puger disse henvendelser sammen som var de en kilden skat / brusende i mit øre / alle mine shortcomings til trods / som var jeg et rigtigt barn af naturen / og havde tusind kondivand at ødsle bort.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar