onsdag den 12. februar 2014

Tooghalvtreds

Jeg har så bred en smag, at den er limet på midten / det er svagt / og på min positivliste står nu fx både / du og jeg / helt ærligt / og alle smukke piger / men det er svært at leve flere liv på et livs tid / og hvad er det man siger om stearinlysene / og om at ha krudt i røven? /

Det flammer op / dagslyset / det er helt sindssygt smukt / og min sidste dag er også på playlisten / og den dag du kom til verden på Gentofte Hospital / det var virkelig særligt /

Hver gang man får lyst til noget / får man lyst til det modsatte / men jeg har hørt at man ikke skulle ønske sig en dobbeltgænger / eller / skizofreni / man skal prise sig lykkelig for / i sit liv kun at jagte rundt efter én eneste skygge / som på en klar dag er sort på sådan en classy måde.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar