mandag den 3. marts 2014



Toogfirs

En mand går i boxershorts gennem Bagsværd
sludvejr
forbandede bukser, som jeg har glemt at få på
februar er snart glemsomhedens måned
har glemt
hvorfor jeg kom til verden her
softicevejr
ku jeg få min sjæl til at være et bjerg
ku vi ligge i scooter
du mit livs koteletgrund
vi ligger i ske
vi ligger i ske
vi ligger i skilsmisse
og på legepladsen hvor små gangstas gynger ud
er vores fremtid et throw up
hastigt ført
alle der ikke er en socialarbejder blir skudt, kraftedeme
schuldigung, hr. Mand?
du trækker bukserne af byen
komisk og kokset og hvad
betyder begrebet gentrificering egentlig
hr. medlem af samfundet
en frelst hotdog
tal sneglene fra selvmord, for de er transkønnede
mind os om ølkapslens kølhalede
solhverv
verden forputter ord i din hjerne og
du skal gi det tilbage
du skal gi det tilbage
og vil bjerget ikke komme til os, må vi gå derhen
gennem Bagsværd. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar