fredag den 28. marts 2014




Tres



Bevis at du ikke er en robot / kræver googlekontoen og leger kongens efterfølger med bøjede tegn i vand: 


Det var hundrede procent min datters eget forehavende / at være god / og skrive get well soon / og jeg var blot chauffør / eller / ad hoc embedsmand og materialeforvaltning / hvilket passer mig fint / og hvilket jeg synes er smukt / og hvilket jeg efterhånden opfatter som min mening med at leve /


Det kan ikke føres til endeligt bevis / at man ikke er et rumvæsen / eller / et barn af et barn / var man halvt så god som nogen otteårig / var verden kraftedeme noget bedre stillet / og når vi pølser af sted til Mars engang / så er det mig der tænder lunten og vinker farvel til dig / min elskede elskede elskede / og pyt med at der ikke vil findes vand deroppe / for du vil være vandet / opkaldt efter mig / et hav i dråben




Ingen kommentarer:

Send en kommentar